Ξεκινώντας τα μαθήματα της Οδύσσειας και σε μια προσπάθεια να κατανοήσουν τα παιδιά τη δομή και την υπόθεση του έπους, πραγματοποιήθηκε στην τάξη μια εργασία.Οι μαθητές, αφού τους μοιράστηκαν πλαστικοποιημένες εικόνες διαφόρων επιμέρους ιστοριών της Οδύσσειας,κλήθηκαν να δημιουργήσουν ένα κολάζ, βάζοντας τις στη σωστή σειρά.Με τον τρόπο αυτό μας δόθηκε η αφορμή να μιλήσουμε και για την ιστορία του Οδυσσέα, αλλά και για την τεχνική που ακολούθησε ο Όμηρος στη συγγραφή του.Βλέποντας ζωντανά μπροστά μας την Οδύσσεια, κάναμε λόγο για εγκιβωτισμό, τεχνική in medias res αλλά και αναδρομική αφήγηση, ενώ ταυτόχρονα διαπιστώσαμε τη διαίρεση της Οδύσσειας σε ραψωδίες αλλά και τρεις μεγάλες αφηγηματικές ενότητες.Τα αποτελέσματα της εργασίας ήταν άκρως ικανοποιητικά και οι μαθητές ανταποκρίθηκαν με τον καλύτερο τρόπο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου